Rubriky
Www

Budoucnost leží v online prostředí

Několik posledních dekád ukázalo, jak se může společnost proměnit a zcela změnit nejen svou strukturu, ale i přístup ke každodenními životu. Moderní technologie zcela dominují našim životům a používáme je doma, v práci i při čekání na autobus. Stejně tak, jako mohou škodit, mohou ale přinést i užitek a to v podobě usnadnění činností, se kterými se každý den potýkáme. Nákupy jsou toho skvělým příkladem a díky e-shopům dnes máme jakékoli zboží na dosah ruky. Naučili se to využívat i firmy, které velkou část svého podnikání přesouvají do online prostředí za účelem zvýšení dosahu i snížení náklady. Elektronika, potraviny nebo služby jsou dostupné snad v každém možném provedení a to s doručením do druhého dne.

Jak se ale v takto konkurenčním prostředí odlišit a zaujmout potencionální zákazníky?

 

zobrazovací zařízení

 

Zobrazení napříč všemi zařízeními

Doby stolních počítačů již dávno pominula a stále více uživatelů přistupuje k internetu přes mobilní telefony, které jsou dnes již nutností pro každého z nás. Je proto důležité, aby se web dobře zobrazoval na všech zařízeních i systémech. S tím souvisí i responzivní zobrazení, které je nezbytné a díky kterému se elementy webové stránky zobrazují na svých místech bez rozbití celkového designu.

laptop

Rychlost načítání

Animace, velké obrázky nebo videa. To vše zvětšuje velikost webu a snižuje rychlost načítání. Uživatelé přitom čekat nechtějí a výsledky a odkazy chtějí vidět ihned. Vyplatí se proto, pravidelně web testovat a zkoušet různé varianty nastavení i kódu.

Přehledný a přívětivý design

V neposlední řadě je třeba myslet i na design a pocit uživatele, který může na webových stránkách trávit i několik hodin denně a potřebuje proto přehledné a příjemné prostředí. Zajímavý a elegantní design navíc zvyšuje atraktivitu webu a tím přispívá k vysoké návštěvnosti a dobrým konverzím.  

Rubriky
Www

Jak by měla vypadat správa webu

Úspěch každé internetové stránky se měří především její návštěvností. Tu však není snadné získat, natož pak udržet, vzhledem k enormnímu počtu webů na jakékoliv téma, které nás napadne. Není tedy zrovna lehké zajistit, že zrovna ten náš bude populární. Naštěstí existují způsoby, jak tomu můžeme pomoci.

 

Tím hlavním samozřejmě je, že naše stránka bude dostatečně jednoduchá a přehledná, aby se v ní vyznal i člověk, který se s internetem příliš často nepotkává. Nesmíme totiž zapomínat na to, že zdaleka ne každý si s moderními technologiemi rozumí. Je tudíž nutné udělat ji co nejvíce uživatelsky přívětivou.

 

různý vzhled webových stránek

 

Dále je také nutný příjemný vzhled stránky. Naštěstí jsou již pryč neonové barvy devadesátých let, avšak i tak je dobré pamatovat, že zdaleka ne všechny barvy tvoří dobré kombinace. Ideální také není volit různé odstíny téže barvy pro pozadí a pro písmo. Chceme přece, aby náš web mohli číst i ti, kteří nemají zrak úplně v pořádku.

 

To však není vše. Důležitý je samozřejmě také obsah. Ten by měl být kvalitní, dostatečně bohatý, a především odpovídat aktuálním skutečnostem. To platí například pokud se věnuje nějaké oblasti vědy – články musí odpovídat nejnovějším zjištěným skutečnostem, nebo u nich musí být poznámka, že nejnovější objevy danou věc vyvrátily či změnily.

 

propojení lidí pomocí internetu

 

Základem jsou také pravidelné aktualizace. Nemůžeme čekat, že náš web budou lidé pravidelně navštěvovat, když tam například několik měsíců nebude žádný nový příspěvek. Ideální je, pokud přinášíme pravidelné novinky z daného oboru, kdy se lidé mohou snadno a rychle dozvědět, co nového se stalo.

 

Důležitá je samozřejmě také interakce se čtenáři, ať už prostřednictvím komentářů či chatu. Ta nám totiž může poskytnou cenná vodítka, v čem se můžeme ještě zlepšit, případně co by si naši návštěvníci přáli.

 

V neposlední řadě je zde propagace, avšak to je tak složité téma, že by vydalo na samostatný článek. Zde však stačí říci, že bez ní se neobejdeme, neboť i kdyby naše stránka byla sebelepší, pokud o ní nikdo nebude vědět, pak ji také nikdo nenavštíví. A to by byla rozhodně škoda.

Rubriky
Www

Web, moje brigáda

Vždycky jsem chtěla něco umět. Já jsem si řekla, že nejlepší by bylo umět s počítačem. Počítač mě vždycky bavil. Na počítač jsem taky byla perfektní. I na základní škole jsem to všechno uměla. A řekla jsem si, že umění s počítačem je opravdu někdy složitá věda. Není to jen tak. Umět s počítačem a někdy složité. A co například třeba webové stránky. Webové stránky jsou docela hodně složité. Tedy myslím, jak pro někoho. Kromě složitých postupů například, které jsou složité. Tedy abych pravdu řekla, tak tedy byly složité asi všechny. Nyní už s webovými stránkami umím docela dobře. A klidně se nebojím říct, že bych s tím mohla i živit. Baví mě s nimi pracovat.

Weby mě moc baví.

Webové stránky jsou můj koníček A taky mě trošičku živí práce z domu. Sice to není můj hlavní obor, ale věnuji se toho ve volném čase. Takže mám takovou malou brigádu. Musím říct, že nikdy bych nevěděla, že budu pracovat s počítačem. Ano, pracuji s počítačem. Sice ne zrovna s webovými stránkami, ale je to něco podobného a teďka dávám uživatelům nějaké přednosti a rady či tipy, co se týče internetových stránek. Někdo si tam může dát reklamu.

S weby se dobře pracuje.

A to je potom velmi výhodné pro obě strany. Myslím, že reklama na webové stránce jak kvalitní a vyplatí se, pokud je opravdu kvalitně udělaná. A já jsem právě tady od toho, abych dělala kvalitní reklamy. A nyní bych taky chtěla vám něco představit. Myslím, že pokud chcete něco kvalitního, tak si musíte taky něco dokázat. Dokázat, že to umíte anebo že to chcete udělat. Proto tady jsou webové stránky od toho, aby nám pomáhaly. Webové stránky jsou opravdu všude. A pokud chcete něco umět, tak se nebojte. Myslím, že tohle bude pro vás to pravé. A abych pravdu řekla, tak se nebojte jít taky na nějaký kurz. V dnešní době je to normální a taky se to velmi vyplatí. Myslím, že weby jsou takové, že nás asi nikdy nepřestanou bavit. 

Rubriky
Www

Náš tým profesionálů

Firma SeoLight s.r.o. se skládá z více členného týmů, jenž zahrnuje přední odborníky a zkušené pracovníky v oblasti SEO. Každý z nás je v podstatě takovým Seo specialistou. Jednotlivci tvoří celek a u nás to platí dvojnásob. Každý má za úkol jinou část své práce a proto dohromady vytváříme kompletní společnost, která se může pochlubit samými odborníky.
síť síťové interaktivní

Každý je důležitou součástí našeho týmu

Součástí našeho týmu je samozřejmě v prvé řadě:

Michal Kuchař – jeho pozice ve firmě je jasná, komunikuje s klienty, vytváří portfolio práce, zabezpečuje chod projektů, zajímá se o počáteční projekt, vytváří s vámi klíčová slova a návrh spolupráce, určuje cenu projektů a zajímá se samozřejmě také o výsledek. S tímto člověkem budete komunikovat jako s prvním. Navrhne pro vás optimální řešení a dodá celkové zpracování. Zajišťuje zkrátka a dobře všechno možné. Netřeba dodávat, že se jedná o majitele firmy, proto si můžete být stoprocentně jistí jeho potenciálem a odbornou profesionalitou.
týmová práce zisk

Mezi další spolupracovníky se řadí například:

ü Hana Sýkorová – projektová manažerka. Jakou práci u nás zastává? Jedná se o vedení a kontrolu projektů.

ü Radek Navrátil – linkbuilder a copywriter. Zajímavá slova. První samozřejmě znamená, že se věnuje tvorbě zpětných odkazů a zná veškerou problematiku zpětných odkazů. Copywriter je osoba, která píše články, čili i tuto oblast zná dokonale.
úspěch dohoda 3

ü Tomáš Výborný – Seo specialista. Zajišťuje kompletní správu optimalizace webových stránek pro internetové prohlížeče. Důležitá osoba při kontrole a správě webů a při zajišťování dalších podstatných náležitostí.

ü Jakub Švršek – copywriter. Co to znamená? Tato slova zahrnují problematiku tvorby PR článků. Jedná se o psaní článků dle zadaného klíčového slova.

ü Mezi další patří naši externisté. Spolupracujeme se spousty výbornými a zkušenými textaři, která rádi píší originální texty.